ANTREKK OG TILBUD FRA JUNKYARD

Reklame | JUNKYARD

God morgen! Solen skinner i Bergen i dag og med dette vårværet som melder sin ankomst innimellom, merker jeg at jeg er i ekstremt mangel på klær å ta på meg på dager som dette. Eller sannheten er vel at jeg bare kanskje har glemt hvordan man kler seg best mulig til dette været. For klær har jeg jo, selvom jeg tror jeg har mindre enn de fleste vil tro. Jeg fyller nemlig opp bossekker flere ganger i året og gir bort til venner og Fretex. Det må nesten bli sånn når jeg er så heldig og får så mye sponset. Det hadde vært galskap å ta vare på alt i mine øyne. Men med noen ting treffer jeg så klart blink, og overbruker dem så til de grader og tar vare på dem i flere år. Slike plagg er gøy, og slike plagg finner jeg som oftest på Junkyard. De har både basic og unike ting liksom, som denne hvite genseren og dette dongeriskjørtet fra Levi’s på bildene under!

Jeg tenkte å gi dere en rabattkode i dag som dere kan bruke på Junkyard når dere handler, og kanskje spare noen slanter. Koden er “LEANDRAV15” og den gir dere 15% rabatt ved kjøp over 500kr. Den gjelder ikke salgsprodukter, kampanje eller deals. Den varer til og med 10.mai!

Genser her (denne er på crazy tilbud fra før)
Skjørt her

5 kommentarer
    1. Hei! Har nå bladd igjennom flere innlegg for å se om du hadde svart på det før, meen jeg finner ikke det noen sted. Hvor er den fine svarte hyllen fra? Elsker stilen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg