HAR DERE SETT DISSE FØR?

sponset

For en liten stund siden fant jeg ut om GasonLuga, som er et svensk merke som lager utrolig kule sekker. De har til all slags bruk; pyntet, hverdagslig, tursekker, skolesekker osv. Jeg elsker det enkle og gjenkjennbare designet på sekkene deres, og om jeg i fremtiden skal gå til anskaffelse av flere sekker, tror jeg nok GastonLuga blir mitt go-to merke. Den første sekken min herfra ble en svart sekk med ganske klassisk, enkelt utseende. Det var vanskelig å bestemme seg, for jeg ville egentlig også ha en av de mer fasjonable sekkene. Men jeg gjorde vel kanskje det rette valget ettersom jeg allerede har brukt den nye sekken min en del. Den kommer nok til å bli en god følgesvenn når jeg skal starte å studere igjen til høsten. Åh, som jeg gleder meg. Uansett, jeg tenke å tipse dere om hjemmesiden deres, gastonluga.com om dere er på utkikk etter en ny sekk. Jeg la ut bilde med den på Instagram for en stund siden, og på Instagram har GastonLuga utrolig mange fine inspirasjonsbilder av disse sekkene. De falt virkelig i smak hos meg, og kan tenke meg de gjør det hos mange av dere også!

Stoffet på innsiden er rødt, den klikkes igjen med magnet og kan strammes i åpningen med strikk. I tillegg har den ekstra lomme utenpå og datalomme på innsiden! Min modell finner dere her.

4 kommentarer
    1. Hvis man tar 23andme dna test, får man kun vite hvor i verden man kommer fra eller får man vite hvilke sykdommer man kan få osv også?(sånt man egentlig ikke vil vite).
      Hva sier DNA-testen?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg