FINE OMGIVELSER = LYKKE

sponset

I det siste har jeg fått skikkelig interiørdilla. Jeg fikk plutselig for meg at jeg hadde skikkelig lyst til å male den ene veggen på rommet mitt forleden, og det tror jeg faktisk at jeg må starte med rett over nyttår. Ellers har jeg noen nye bilder til rommet på vei og har lyst til å gjøre en liten makeover og endring i stilen generelt. Jeg tror at selvom vi er vanedyr, så har vi godt av litt sceneforandring. Når jeg tenker på hva som virkelig er bra for et menneske, så ser jeg alltid tilbake på forfedrene våre som levde naturlige og primitive liv for mange titusener av år siden. Dette gjør jeg til så og si alt om jeg skal finne ut hva som logisk sett er sunt oss mennesker. De er på en måte forbildene mine, haha. De var jo nomader og så nye ting hver dag! Jeg tror det stimulerer hjernen på en god måte å se nye ting. Men i dag blir det mye det samme, nå som vi er fast bosatt på ett sted. Hodet og kroppen sier alltid i fra om hvordan de vil ha det. Det er vel en grunn til at man blir lei av noe. Mange av oss er lysten på å reise fordi vi trenger å se og oppleve noe nytt. Fordi det er sånn mennesker er vant med å leve fra gammelt av, ikke sant? Ligger vel i naturen og biologien vår å ha det behovet. Man trenger noe nytt. Jeg får stadig venner på besøk som komplimenterer rommet mitt. Mens jeg derimot, kan nærmest spy om det ser make ut over en lengre periode. Kjenner jeg blir lykkelig av å bare flytte speilet eller sminkebordet liksom. U feel me? Derfor tenker jeg at litt sceneforandring og omgivelser man trives i er viktig for lykken vår. Og lykken vår er viktig viktig viktig.

Så jeg tenkte å tipse dere om en side jeg nylig har funnet ut om og blitt glad i. De har utrolig mye fint til interiør og møbler og jeg har laget en liten collage av litt av det som finnes på siden som dere kan se over. Den heter Trademax.no og jeg vil spesielt gi en shout out til kolleksjonen deres av senger. Jeg tror jeg seriøst vil ha alle. Så store og fine og stilrene og mye forskjellig. Klikk -> kontinentalseng <- for å komme til sengene.

Hva tenker dere om sceneforandring? Er dere fornøyd med omgivelsene deres for øyeblikket?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg