Som et barn i julen

Oki, jeg startet julen for en måned siden, men i dag er jo det faktisk veldig lov! Jeg har åpnet første kalenderluken i dag, og har gjort det hver første desember så lenge jeg kan huske. Det er en av mine mange måter å klamre meg til barndom og magi rundt juletider på. Syns den er viktig for stemningen og forventningene. Den skal helst koste 16kr på Meny og inneholde 24 små, men usedvanlig gode sjokoladebiter. I år er det litt ekstra luksus da pappa plukket med seg en kalender fra Toms til meg fra taxfree-en da han var ute og reiste for litt siden. Jeg forventer ikke mye av foreldrene mine, men om jeg ikke får en julekalender, får de en meget skuffet unge som ikke er redd for å vise det. Med et snev av tull så klart, men også egentlig veldig seriøst. I år husket paps det og julen kan fortsette i harmoni. Jeg har allerede utvekslet et par julegaver i år, men resten blir liggende under mini-juletreet mitt enn så lenge. Det er forresten fra Clas Olson, for de som lurte, og kostet ikke mer enn 79kr. Var ikke særlig mye tvil i hjertet mitt om det skulle bli med meg hjem for å si det sånn. Det kunne gjerne vært en smule større men så lenge det glitrer og skinner er jeg egentlig fornøyd.

Mariusgenser av bestemor
Bukse her

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg