Fornuftige innkjøp fra Junkyard

Sponset

Nå har jeg vært flink jente og bestilt meg noen varme, fornuftige klær til den kalde sesongen vi har i vente. Eller rettere sagt, befinner oss i. Bestillingen ble plassert hos min trofaste nettbutikk, Junkyard.com, og jeg tenkte å vise dere innholdet i dag! Jeg tror en av de diverse grunnene til at jeg alltid spyr litt på høst/vinter er fordi at uansett hvor mange stygge plagg med ull og jævlig man desperat og frustrert pakker seg inn i, fryser man, og i tillegg føler seg lite komfortabel og lite fin. Jeg tror egentlig jeg aldri har hatt noen ordentlige, gode vinterklær som jeg har følt meg fin i? Og det suger jo litt. Selvfølelse og klær henger ofte litt sammen. Jeg er nødt til å være behagelig men samtidig føle meg fin. Det er en deilig tilstand det. Jeg skulle ønske jeg klarte å chille i en dongeribukse, men jeg har prøvd og nei… det bare skjer ikke. Kald og stram og æsj. Jeg må bli flinkere til å gå til anskaffelse av ordentlig kvalitetsklær jeg elsker og ikke blir lei sesong etter sesong. Og jeg føler Junkyard har så mye sånt på lager. Jeg kan liksom alltid regne med dem om det er noe jeg trenger. Mine mest brukte sko er derfra. Min eneste regnjakke. Osv osv. Så la oss se hva jeg plukket ut!


Jeg er ikke beskjeden når jeg river opp pakkene fra Junkyard 🙂

Patagonia genser performance her
Junkyard Spy hansker her
Patagonia Fisherman lue her
Nike Heritage caps her

Har dere nok gode klær for sesongen?

Til slutt må jeg bare nevne at jeg har en giveaway på Instagram hvor dere kan vinne en bikini fra Elsa & Rose! Dere finner bildet på profilen min med kriteriene under. @leavalencia på Instagram ♥ Ha en strålende søndag!

4 kommentarer
    1. Ville bare titte innom og si at;
      Grunnen til at jeg liker bloggen din og leser den fast er fordi jeg av og til kan gå innpå bloggen din å lese noe du har skrevet, og trykke ut igjen med følelsen av at bloggen din har gitt meg noe.
      Jeg elsker når du skriver om livet generelt og dine tanker rundt det!
      I en altfor overfladisk verden der man kontinuerlig blir feedet med hjernedødt og lite givende innhold, er det så utrolig godt at man en gang i blant (men allikevel altfor sjeldent) leser noe som får deg til å tenke og filosofere litt.
      Så tusen takk for det<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg