Feels om gårsdagen og dagen derpå

Jeg jobber som oftest med bloggen i det jeg står opp om morgenen, og må ta meg selv i å ha lyst til å si “god morgen” hver eneste gang. Men innlegget blir som regel postet etter klokken tolv, og da er det liksom litt sent. I dag er jeg tilgitt da. Det er min første dagen-derpå på en god, god stund. Jeg slukte en hel pinot noir i går, og meerket det var lenge siden. Men det var gøy, og jeg var i skiiiikkelig godt humør da jeg fikk kost og pratet masse med venner jeg ikke ser på lenge. Før vinen også selvsagt! Det stod i invitasjonen “det blir bare snacks, så spis godt på forhånd” Jeg hadde null tid til å spise i det hele tatt før jeg dro, og HELDIGVIS for det! Hele huset var nemlig spekket med alt dere kan tenke dere av mat som smaker grisedigg. Det var så og si tapas. Focaccia, kjøttboller, pizza, oreo cheese cake (!!!) lakris, ost med skinke, aioli. I could go on. Men nam. Og kos. Samtaler om alt fra politikk, fine mennesker og tabubelagte temaer. My cup of tea exactly. Vanskelig å dra derfra og si hade til alle sammen, men Malin og Lars er tilbake til jul. Og det er jo strengt tatt veldig snart. Noe som gjorde det litt lettere. 

I dag er jeg kanskje litt redusert, men ikke noe særlig foreløpig. Baker Street av Gerry Rafferty står på i bakgrunnen og jeg er i godt humør. Vi har på en annen side ingenting å spise i huset, fordi det regnet i går og jeg ikke orket å handle. Tenkte jeg sikkert fant noe å spise hjemme. Men havregryn frister seriøst ikke dagen derpå, sorry. Heldigvis skal jeg bare hive på meg et søndagsantrekk, slenge meg i bilen og kjøre bort til Veronica som tilbudte seg å servere meg frokost denne novembermorgenen. Sier ikke neitakk til det da for å si det sånn. 

Disse bildene er ikke meg i dag, men de representerer mitt avslappede og behagelige høst mood atm. Pluss ponchoen er ganske fin da! Link under bildene 🙂

Poncho fra Shein

7 kommentarer

Siste innlegg