Denne fine dagen (og perioden)

Jeg har jobbet med bloggen i hele dag og trengte såårt en matpause ettersom jeg ikke hadde spist siden frokost. Solen strålte så jeg tok meg en tur med longboardet og lurte på hva mat jeg skulle lage meg. Tenkte lenge at jeg skulle spasere til senteret og kjøpe meg salat fra salatbaren fra meny. Jeg er jo alene hjemme denne uken, fordi pappa og Aaron er i Spania, så maten må jeg stå for selv, noe jeg egentlig trives med. Jeg snappet noen venner som var på Sartor Senter, ca 30-40min unna meg, og jeg vipps så tok jeg meg en spontantur ut på Sotra og spiste middag med dem på Ruccola. På den måten er virkelig sosiale medier en fin ting må jeg si. Så mange opplevelser og minner vi hadde vært foruten, tenk det…

Uansett, jeg kom akkurat inn døren og bare satt virkelig pris på livssituasjonen min akkurat nå. Huset for meg selv, (og Balto, noe som gjør det tusen ganger bedre) sommerferie, være spontan, kjøre over en bro i solnedgangen, høre på The Beach Boys (wow jeg kommer til å dedikere et eget innlegg til bare dem snart kjenner jeg) Jeg er inni en skikkelig fin periode nå kjenner jeg. Jeg gleder meg til den kommende tiden også. Å de å ha noe å glede seg til, det hjelper virkelig på livskvaliteten det merker man godt. Her er litt bilder fra mobilen til Malin og meg i dag <3

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

 

7 kommentarer
    1. the beach boys som i Dennis Wilson som i the manson family? vil høre meeer, iallefall om du kjenner til historien

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg