Takk for nå

Da var jeg hjemme fra Austevoll-hytteturen med Amalie, Lotte og Anna. Amalie måtte dessverre dra hjem i går, en dag tidligere enn oss, for å dra på jobb, men engelen lot meg låne macen hennes til idag. Så da sniker jeg inn et lite blogginnlegg før jeg leverer den tilbake. Turen til Austevoll var akkurat sånn som jeg liker det – et par nære venner, litt drikking, deep talk, 100% avslapning, solings, dra på kafé. Ja, jeg kunne egentlig levd sånn for alltid. Spesielt i de nydelige, idylliske omgivelsene omringet av gode venner, varme og sol. Kvelden i går var også helt perfekt for meg. Vi både debbaterte politikk, snakket om konspirasjonsteorier og andre spennende, skumle og uløselige temaer. Jeg seriøst lever for slike samtaler, så det er liksom tilfredsstillende å få utløp for dem i blant. Jeg har et par upostede bilder fra hele helgen jeg tenkte å dele nå som en liten avslutning og oppsummering.


Vi kverket den Nutellaen på tre dager.

Takk for en nydelig tur ladies <3 Og stor takk til Lotte som tok oss med! Føler vi har hatt en liten ferietur egentlig. Hytter om sommeren er kanskje de stedene jeg trives best, så håper på mange flere. 

Hvordan har dere tilbrakt de siste dagene?
 

4 kommentarer
    1. Hei!
      Du er en utrolig flink blogger, og jeg synes bloggen din er veldig fin! <3
      Digger stilen din! <3 Utrolig fine bilder, og bikinier!
      Jeg er ny her i blogg-verdenen, og lurte på om du hadde giddet å skjekke ut min blogg? flere innlegg kommer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg