Summer mood

Adlinks

Disse bildene beskriver mitt humør om dagen. Det regner og er grått og jævlig, men de aller mest somrete klærne skal likevel handles inn. Men hvor søtt var ikke dette settet? Og ikke minst behagelig. Tenker det blir perfekt sydenantrekk når den tid kommer. Vet ikke om jeg syns det var litt småharry også, haha, men liker det litt sånn har jeg funnet ut. Nå skal jeg kjøre langt ut på Sotra og hente en bil på repereasjon AKA de mest interessante nyhetene dere har hørt i dag. Såå skal jeg mest sansynlig en tur på kino med noen venner som jeg fant ut for typ to sekunder siden. Har nettop tatt facemask og hadde planer om å ligge inne resten av kvelden men vi får se. Kanskje ser vi bare en film her istede. Have a good one, så preikes vi i morgen!




Topp og shorts sett HER
Rab Bans HER

8 kommentarer

Siste innlegg