I morgen slutter (og starter) det

Sponset

Wiii, i dag kom det endelig litt sommer til Bergen! Dessverre har jeg ikke utnyttet den noe særlig. Jeg har nemlig bare sittet inne og redigert en video – ikke til bloggen denne gangen faktisk 🙁 Jeg ble nemlig spurt av skolen å lage en video med bilder og videosnutter fra hele trinnet vårt. Ting vi har filmet og knipset i løpet av skoleårene. Så nå har jeg sittet og klippet sammen en haug med morsomme ting fra skolehverdagen, romaturen og russetiden. Jeg er veldig fornøyd med videoen så langt og håper den blir godt tatt i mot på avlsuntingen i morgen. Fyy det blir trist og fint. Kjenner jeg skolen min rett, blir det er super bra program.  Både gleder og gruer meg, men etter det… da kommer jeg til føle at ferien, og faktisk friåret mitt, virkelig starter. Wæ så rart det er.

Nå skal jeg en tur inn til byen og nyte de siste solstrålene for dagen. Håper dere nyter resten av deres dag!

Sommerkjole fra Shein.com her
Mobildeksel fra iDeal her

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg