Uken som gikk // 20

Ukens tanke //
Jeg har vært alene hjemme en del dager og jeg både elsker det og syns det er en smule ensomt. Jeg blir på en måte et mye mer tenkende, men samtidig autentisk menneske når jeg tilbringer tid for meg selv og har hele huset for meg selv. Jeg gjør mye mer enn jeg vanligvis ville gjort. Helt tilfeldige ting som å spise kvelds i solnedgangen på terassen. Ligge meg i sofaen å lese. Gå på lange turer i fjell og korte turer i nabolaget. Det er deilig å ha det så stille rundt seg, men det er akkurat som om noe mangler. Vi mennesker er jo flokkdyr, og biologisk sett, lever og bor mennesker sammen. Så jeg antar det er det som er sunnest, men det er likevel litt befriende og inspirerende å leve for seg selv.

Ukens sang // 
Tror det må bli Down in Mexico av The Coasters. Jeg fant den i Quentin Tarantinos film, Death Proof for en stund siden, og trodde jeg var den eneste i verden som hørte på den. Så fyrte jeg den på en gang på stranden, og da det viste seg at en av mine beste venner, William også kunne den, har vi sunget den med en voldsom innlevelse og entusiasme hver gang vi tar den på. Vi tok den på på fest på fredag, og det bliiir stemning. Den er fet.

Ukens opptur //
Leserstatistikken min denne uken ha føket til værs! Jeg har vært både motivert og aktiv på bloggfronten og det har lønnet seg ser det ut som. Tusen hjertelig takk til hver og en som klikker seg inn her. Det betyr masse masse at folk ser det jeg produserer. 

Ukens nedtur // 
Det må bli både at jeg sippet på cola med brukte snus oppi og ble grisekvalm natt til 17. ofc :)) Men det var heller ikke så chill å få kork i vinen når jeg skulle kose med ordentlig med rødvin for første gang på 1mnd.

Ukens mat //
Mine hjemmelagde søtpotetfries. Det ble spist i hvertfall tre søtpoteter av meg forrige uke.
Image and video hosting by TinyPic

Ukens TV //
J
eg så en film som heter The Choice, og likte den utrolig godt. Vakker og rørende film! Historien er av Nicholas Sparks, som står bak blant annet The Notebook, The Last song og Dear John, så filmen er i samme sjanger. Perfekt om du trenger en kjærlighetsfilm!

Ukens throwback //
Hahah, ååå søskene mine Aaron, Rebecca og meg. Familien var å besøkte Rebecca i Minnesota, USA da hun gikk et år på High School der. Kan ikke tro at jeg faktisk er eldre enn det Rebecca var på dette bildet. Her var hun 17, som vil si at jeg er to år eldre enn henne nå. Wææ det er sykt.

5 kommentarer
    1. Hei! Kan du komme med tips til norsk eksamen i morgen?? Trenger det asap!! Og du er jo så flink med sånt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg