Ny bikini

Sponset


Bikinien finner dere her.

Okei, Romwe.com har seriøst fått inn så mange fine bikinier at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Aner ikke hvor lenge jeg satt og bladde gjennom bikiniene deres og prøvde å bestemme meg for hvilken jeg likte best. Jeg kommer definitivt til å bestille flere, for jeg er veldig fornøyd med den jeg bestilte. Syns det er litt risky å bestille et bikinisett på nett fordi man ikke kan bestille delene i forskjellig størrelse, men jeg bestilte settet mitt i M og det passet heeeldigvis. Så denne blir nok mye brukt på stranden og i Spania i sommer. Elsket de grønne bladene på den rosa bakgrunnen. Skikkelig sydenfølelse. Dessverre ingen strand i bakgrunnen på bildene, men en kjedelig, hvit vegg. Syns likevel lyset ble ganske fint. Bildene er faktisk fullstendig uredigert, har verken justert lys, kontrast, metning eller noe som helst, så det syns jeg egentlig var ganske bra. Har dere begynt bikinishoppingen?

20 kommentarer

Siste innlegg