Glossybox – HEIA NORGE

Sponset

Okei, se så søt mai måneds glossybox er. De blir bare finere og finere for hver gang, og denne klarer jeg i hvertfall ikke å kaste. Innholdet var som vanlig supergreit og praktisk. Ting man egentlig trenger, men som likevel er litt kjipt å gå ut å bruke penger på. Ikke minst ting som du glemmer å kjøpe hver gang du er ute. Det er i hvertfall meg. 

Denne månedens Glossybox inneholdt en balsam, top coat neglelakk, plackers tannpirkere, øyekrem og ikke minst det lille settet med Comodymes (som jeg ble aller gladest for)

Jeg husker på ungdomsskolen var jeg siiinnsykt glad i de selvbruningsserviettene som kommer inni den midterste pakken i gull. Syns de er utrolig gode og lettvindte å bruke. Pluss man får den dypeste, fineste brunfargen av dem. Jeg har aldri prøvd noen av de andre produktene deres, så jeg var egentlig sykt spent på å prøve de ut. Må si begge to funket som bare juling, og spesielt peelingen. Det er liksom en serviett med små prikker i. Jeg masserte den rundt i huden og den både renset og gjorde huden min silkemyk. Aldri fått lignende resultat med andre skrubber så den kommer jeg definitivt til å kjøpe igjen. Den var som skapt for meg som pleier å ha tørr og liksom flassete hud. Guud så babymyk jeg ble. Den anbefaler jeg alle å prøve ut faktisk.

Glossybox sin side med info om produktene og om abbonomentet finner dere HER.

2 kommentarer
    1. har selv vurdert å abonnere på glossybox, virker så kjekt 😀
      Jeg har forresten en giveaway på bloggen min, hadde vert kjekt om du deltok! Ønsker deg en fin helg<3

    2. Elsker du den nye sangen til Miley Cyrus “malibu” siden den nevner et sted? 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg