Mitt aller verste valg

Hei, alle! Nyter dere påskeferien deres? Det er ikke mye til påskevær i Bergen i hvertfall. Det fikk jeg merke godt i dag da jeg og noen venner skulle på båttur. Vi brukte to timer på å dra båten ut på havet hvor vi tilbringte femten minutter uten å i det hele tatt orke å kaste sluken i sjøen èn gang. For et pisssvær. Deretter brukte vi TRE timer på å få båten på land igjen. Jeg skjønner ikke hvordan så mange komplikasjoner kan oppstå at det går an å bruke så lang tid. Høres helt urealistisk ut, men slik var det. Vi var så desperat og lei og kald og jævlig der vi dro tau og drit alle veier. Det var mildt sagt den dårligste avgjørelsen vi har gjort så langt i år, haha. Fire ungdommer og en bikkje som prøvde å være liiiitt naturmennesker… Tenker vi sparer det til sommeren. 

Nå har jeg spist middag, sett Paradise og venter på å å besøk av fiskegjengen igjen. Vi skal tilbringe kvelden (og sikkert resten av påskeferien) INNE, under alle teppene og dynene vi kan finne. Jesus, det er godt å ha tilbake følelsen i tærene igjen.

Ellers denne påskeferien har jeg sett fire filmer og aner ikke hva sminke er lengre. I morgen blir det tapaskveld og overnatting hos Solfrid som bor langt utpå landet. Det blir dritkos. På torsdag blir det påskemiddag med kjernefamilien, og på fredag reiser jeg på hytten med hele familien på pappa sin side. Hytten vår på Askøy er kanskje noe av det jeg gleder meg mest til med påske- og sommerferier. Ingenting i livet mitt er mer vakkert, avslappende, nostalgisk, idyllisk, og koselig for meg enn det stedet med sjøen. Regner med quiz, spill, snop og tv til langt på natt. 

Hvordan er deres påske?

2 kommentarer
    1. Hei Leandra.
      Vil bare si at jeg virkelig digger bloggen din og deg som person. Virker som du bare nyter livet til det fulle og at du er veldig reflektert. Ja til flere slike mennesker. Jeg bor på Ask på Askøy, og elsker virkelig stedet. Av og til kan det føles veldig landlig og øde, men stedet er helt ubeskrivelig fint og jeg har virkelig verdens beste barndomsminner derfra. Så skjønner veldig godt at du trives på Askøy. Håper du får en fortsatt fin påske!:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg