New year, new hair

Hahaha, Gud for en klein overskrift. Men det er sant! Rett før nyttår var jeg og kvittet meg med extensionsene mine. Jeg er superglad i dem, og jeg elsker å ha langt hår, men forandring fryder, virkelig. Jeg føler meg faktisk veldig fin og fresh med det naturlige håret mitt igjen. Det henger fortsatt litt mørk farge igjen fra glansvasken, men den fader mer og mer for hver dusj. Noe jeg også liker. Også har det vokst en del! Jeg vil gå tilbake til en litt mer naturlig look for øyeblikket. Og jeg vil derfor også prøve å bruke de naturlige krøllene mine litt mer. Da vi hadde fjernet extensionene, spurte frisøren min, Stine meg om jeg ville glatte det eller ordne de naturlige krøllene. Følte meg faktisk litt dristig da jeg svarte krøllene. Jeg er ikke heelt tilfreds med det naturlige håret mitt, og har aldri egentlig følt meg særlig fin med det. Men jeg vil absolutt lære meg å like krøllene mine, slik at håret kan vokse sunt og sterkt uten skade fra varmebehandling. Det er også et lite nyttårsfortsett I guess. Så får vi se hvordan det går. Slik ble i hvertfall resultatet av frisørbesøket mitt.

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Jeg var som vanlig hos Bjuti Hårstudio, som jeg har gått til i over et år nå, og elsker å besøke. Om de hadde sluttet å sponse meg en dag, hadde jeg likevel ikke turd å bytte frisør altså. Jeg bare vet at jeg blir fornøyd hver gang, og at det blir en koselig prat. Dere finner dem på facebook her

Kanskje dere hadde vært interessert i å se hvordan jeg behandler krøllene mine etter en dusj for å få dem fine?

11 kommentarer
    1. Det naturlige håret ditt er utrolig fint! Skulle gjerne hatt krøller selv, men håret mitt er relativt rett, dessverre.

    2. Så utrolig fint det var! Selv om jeg forstår veldig godt hva du mener. Pleier også å rette mine naturlige krøller hver eneste dag, kan jo kanskje være et nyttårsforsett å la være for meg og 🙂

    3. Du ser helt BOMB ut med de naturlige krøllene dine!!
      Jeg hadde krøller før og da rettet jeg håret mitt HVER eneste dag, til og med før jeg skulle på trening fordi jeg hatet krøllene mine så mye. Jeg var helt avhengig og kunne ikke gå en plass uten å rette håret!
      Men så sluttet jeg fordi jeg ville få lenger hår, og da gikk krøllene mine helt vekk pga lengden på håret. Først var jeg sykt glad og kunne ikke slutte å smile – nå? Savner jeg krøllene mine

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg