Ny hårfarge og heatcure

Sponset behandling

Jeg har cravet forandring i det siste og håret begynt å bli ganske langt, kjedelig og slitt, så da ble det håret! Jeg var så klart hos Bjuti Hårstudio og frisket det opp. Det ble stussing av tuppene, og en ny, mørkere farge enn før. I tillegg brukte vi noe helt nytt på håret for å gjøre det enda friskere. De har nemlig fått inn en ny behandling i salongen som kalles HeatCure. Det er en krem med masse proteiner og pleiende stoffer som går dypt inn i hårstråene, og bivoks som legger seg som et lag utenpå og gjør håret silkemykt. Det varer opp til 10 vask, men behandlingen kan også fortsettes hjemme.  

Håret mitt tåler lite, og det er ikke mye som skal til for å skade det, så jeg har ekstra godt av slike behandlinger. Bare se hva den gjorde for meg i går. Kan ikke huske sist håret mitt skinte så sterkt, om det i det hele tatt har det!

Hjemmesiden deres er Bjuti.no hvor dere kan se hva salongen har å tilby og bestille time.

8 kommentarer

Siste innlegg