Den beste frokosten

Lettkokte havregryn

Diverse frø (gresskarkjerner, linfrø, solsikkekjerner, sesamfrø, chiafrø)

Bananer

Honning og kanel

Rismelk

Beste frokosten, lunsjen, middagen og kveldsen også egentlig… Spiser dette til alle døgnets tider og har blitt heelt hekta. Jeg elsker jo all søt mat, og konsistens har myye å si. Denne frokostblandingen ala Leandra har begge deler. Solsikkekjernene gjør virkelig noe med konsistensen og lager en deilig krunsj, mens alt det andre bare flyter i hverandre i en deilig, søt og megasunn mix av herlighet. Anbefales <3

<3

7 kommentarer
    1. Hei! ELSKER bloggen din 🙂 Jeg bare lurte på hvordan motivasjonen din er for skole? Har du noen tips??? Har akkurat begynt i 2 på vgs og karakterene går allerede til helvette… Sliter sååå med motivasjon og det og øve til prøver :-/

    2. Hei Leandra! Lurte på om du kunne fortelle litt mer om øvelsene du gjør når du trener på et treningssenter? Jeg vurder selv å starte å trene på mitt lokale treningssenter, men er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem, hvordan var dette for deg – for eksempel spør du noen hvis du er usikker på hvordan øvelsen skal utføres? Jeg er også veldig stressa for hva folk skal synes osv. Har du noen tips for å takle dette bedre? Takk på forhånd!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg