Glossybox september

Sponset

Månedens Glossybox er mottatt, åpnet og testet! Er like gøy hver gang, og jeg finner alltid noen nye favorittprodukter jeg begynner å bruke fast. Dere kan finne ut mer om og abbonere på Glossybox og produktene man mottar i boxen på Glossybox.com. Der finner dere også alle produktene som er snakket om i dette innlegget. La oss se hva som befant seg på innsiden av månedens box!

1. Garnier Out Cream Delecacy – Denne er mild, passe tykk, lett å påføre og har en deilig lukt av vanilje, mandel blomster. Ganske klassisk lukt, ikke noe spesielt, men liker konsistensen og den er deilig å smøre leggene med etter en dusj og en runde med høvvelen. 

2. This Works Camera Closeup: 3-in-1 – Yes. Denne var bra. Dette er både en maske, moisturiser og primer. Jeg liker den best som primer under sminken, og her gjør den jobben sin. Huden blir myk, glatt og sminken legger seg veldig fint over. 

3. Medusas Makeup Lipstick “Sugar Daddy” – Nyydelig design, og helt ok farge for meg. skulle gjerne vært mørkere. Men konsistensen er fin, den tar seg bra ut på sminkebordet ooog den er vegansk. Me likey.

4. Nabla Cosmetics Eyeshadow – Også vegansk og cruelty free, øyeskygge med helt grei pigmentering. Fargen er jeg litt usikker på hvordan jeg skal bruke, men er fin farge å prøve en ny look med. Lilla ser egentlig ganske bra ut til brune øyne, så we’ll see.

5. Model Launcher Cosmetics Brow Duo Pencil – Synd at jeg akkurat har kjøpt ny øyenbrynspenn, tenkte jeg da jeg åpnet denne… Men heldigvis kan jeg få bruk for denne også. Den har litt lysere farge, og svakere pigmentering enn den jeg allerede har. Så jeg tenker å bruke den til å fylle inn øyenbrynene istede for å forme dem.

Balto ville photomombe noen bilder, så jeg legger diskré ved disse bildene for å vise hvor nydelig og stor han har blitt :))<333 Prinsen min.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg