My midnight project

Nå fikk jeg endelig frisket opp rommet mitt litt, med noen lekre nye plakater fra Desenio.no. Må si det tok sin tid å bestemme seg for hvilke plakater jeg skulle bestille altså, for guuud så mye fint de har. Og så mange forskjellige stiler, og virkelig noe som passer for alle. Jeg gikk for en liten mix av noen black & white plakater, som passer til min stil og mine interesser. Så torsdagkveld dedikerte jeg kvelden min til å ta inn plakatene i rammene, som også er fra Desenio, og veeldig lett å bruke. Mye lettere enn de fra IKEA som jeg har brukt tidligere. Jeg elsker jo slike små prosjekter, så jeg koste meg masse ved å rydde, ommøblere og henge opp bildene. Her er noen før- og etter bilder!

FØR

ETTER

FØR

ETTER

FØR

ETTER

Hva syns dere? 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg