Yesterday’s festivities

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Processed with VSCO with f1 preset

Jeg kommer ikke over hvor mye været har å si for humøret. Kontrasten i livskvaliteten fra det regner til det er sol, er like merkbar som dag og natt! Er akkurat som om jeg får bedre selvtillitt av at solen skinner, og jorden er plutselig et fint sted igjen. Høres sikkert ut som om jeg overdriver, men jeg gjør faktisk ikke det, haha. Jeg blir så værsyk jeg, at den minste ting kan vippe meg av pinnen når det regner. Bare det å sitte seg inn i en bil mens du prøver å lukke paraplyen, mister mobilen ned i en dam mens stormen sender kalde dråper ned i nakken på deg mens du prøver å plukke den opp. Neitakk! Nå er det endelig tid for sommerens siste solstråler, og den nøt jeg virkelig i går i 18-årsdagen til Birgitte! Kake, rosévin, drikkeleker, beerpong og 20 grader. Mer kunne jeg faktisk ikke be om. 

12 kommentarer

Siste innlegg