Antrekk fra Shein


Skjørt fra Shein her (sponset)
Topp fra Shein her (sponset)
Chocer fra AleHop i Spania

Okei, jeg har blitt så glad i Shein i det siste. Jeg har pleid å syntes at man enten kunne være heldig eller uheldig når man bestilte nderfra. At det av og til var litt dårlig kvalitet, og plaggene ikke satt helt som vist på bildet, (dette er aldri klær jeg viser på bloggen btw) men i det siste har jeg virkelig truffet blink altså. Det må jeg si. Disse to plaggene for eksempel. Jeg har lenge hatt lyst på et hvitt dongeri-skjørt og en enkel svart singlet. Disse to passer perfekt og jeg elsker stoffet og detaljene. Shein virkelig har stepped up their game lately. De har så sinnsykt mange unike og kule plagg jeg har lyst på. Umulig å velge jo!

Uansett, hei folkens! Og tusen takk for alle fine kommentarer i det siste. Jeg blir virkelig i konstant bedre humør av det! Jeg har så mye blogginspirasjon i det siste og har en haug med innlegg jeg har lyst å poste samtidig, men vi får vel spre dem litt utover tenker jeg. I dag skal jeg en tur til frisøren, etterfulgt av masse øvekjøring med tanke på at jeg tar lappen veeldig, veldig snart. Både frisørturen og lappen skal jeg skrive om når den tid kommer 🙂 Og i kveld er jeg invitert i to 18-årsdager til to gode venner, så jeg skal en tur innom begge tenker jeg. Ha en fin tirsdag! 

10 kommentarer

Siste innlegg