Barely blue

Hvor nydelig var ikke denne? Dette er sånne antrekk jeg elsker å bruke om kvelden i syden når vi f.eks drar ut og spiser. Perfekt med et par fine sandaler eller høye heler. Og den lyseblå fargen mot solbrun hud ser jo såå nydelig og feminint ut. Den er sponset fra SheIn og dere finner den her

Uansett! God mandagsmorgen, alle! I dag har jeg fri fra skolen, og det har jeg faktisk helt frem til torsdag hvor det blir volleyballturnering og grilling på skolen. Det er kanskje den kosligste dagen i skoleåret, og så lenge det er fint vær, blir det nok bra! Så er det bare en liten avslutning på fredagen, også er det offisielt sommerferie, selvom jeg mentalt tok sommerferie for et par uker siden. Ferdig med alt av eksamner heldigvis. Masse lykke til til de som kom opp i muntlig i dag! Siste innspurt. Denne mandagen skal tilbringes på fjelltur, litt på solsengen også skal jeg spise sushi med noen veninner senere. Vi snakkes!

12 kommentarer

Siste innlegg