Skamsyden


Dr. Denim-bukse fra Junkyard her
Skjorte fra Junkyard her
Supercell sko fra Junkyard her
Jakke fra Pull & Bear 
Veske fra Tiger of Sweeden

30 grader i Bergen i dag… Om jeg hadde gått med klærne ovenfor, ville jeg nok svettet bort. Dette antrekket er fra i går! Litt nytt fra Junkyard (sponset) og litt bilder av lille Baltopusen. Dagen i dag har gått til sommerlige aktiviteter som sandvolleyball, husrengjøring, fruktispising og slikke litt solnedgang. Nå er det snart duket for årets Paradise Hotel-finale med Caroline og Balto. Jeg har klart å unngå å se dette omtalte finalebildet, men det var selvfølgelig en kul en som fortalte meg hvem som vant selvom jeg spesifikt ba vedkommende om å holde veldig godt kjeft. Så for dere som har sett “ting som irriterer meg-videoen” min, kan tenke seg til at jeg ble passelig forbanna da 🙂 Menmen, blir sikkert spennende selvom? Er det faktisk noen som ikke vet hvem som vinner?

 

3 kommentarer
    1. Hei lurte på hvor klærne fra ditt siste vsco bilde er fra? Er spesielt interessert i de svarte skoene med hælreim, de var fantastisk fine! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg