Uken som gikk…

Ukens sang… Klarer ikke heelt å bestemme meg mellom Hold Up av Beyonce og Starfish and Coffee av Prince. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten Tidal, for de sangene er dopet mitt for tiden. Forsåvidt er jeg forelsket i hele det nye albumet til Rihanna også. Det finnes på Spotify for de som bruker det, og er absolutt verdt å sjekke ut. 

Ukens cravings… Jeg elsker å kjøre frosne bananer, havremelk, kakaopulver og kanel i blenderen. Smaker dønn sjokoladeis. 

Ukens høydepunkt…. Dette er et sykt teit svar men den ene episoden av Skam, hahaha. “Bare tenker på William” heter klippet, og jeg kan faktisk ikke si meg mer enig i ALT som kom ut av kjeften på Sana i de elleve minuttene. Men hun representerer alt jeg står for, og jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Elsker folk som skjønner at alt er relativt, at man må lære seg å se ting fra et større perspektiv og sette seg inn i tankesettet til folk som er annerledes enn seg selv. Dette er ekstremt sterke verdier jeg har, og hun fikk de så bra frem at det klippet ble ukens klimaks, hahah. PREACH SANA.

My face 90% of the time.

Ukens nedtur… Å ødelegge mobilen var ganske kjipt da, men jeg tror faktisk det kommer på delt førsteplass med det faktum at jeg ikke ante det var mattetentamen før 10min før den begynte. Hadde ikke øvd, ikke penal med meg, ingenting. Jeg er jo ikke akkurat et mattegeni, så jeg hoppet bokstaveligtalt over minst fire oppgaver og var den første til å stikke, to timer før vi måtte gå, fordi jeg virkelig ikke hadde peilig på hva jeg drev med og ga egentlig helt opp. Sinnsykt kjipt siden matte er avsluttende for meg i år siden jeg har 2P, og det var min aller siste mattetentamen noensinne som kommer til å stå på vitnemålet. Jeg er god for en 4-5 men på denne tentamen er jeg heldig om jeg står for å si det sånn, så dere kan jo tenke dere :)))

Ukens innkjøp… Må være denne beige buksen fra H&M. Jeg var tilfeldigvis innom hinn dagen, og ante ikke ar jeg trengte en sånn bukse før jeg prøvde den på. Den satt som et skudd og ga rumpen et lite løft. Ikke feil.

Ukens film… Denne uken har jeg sett èn film, og den så vi i markedsføring og ledelse på skolen. This is England het den og blir kåret til ukens dårligste film faktisk. Rart, for jeg er egentlig en person som interesserer meg for maaaasse, og spesielt alvorlige temaer om politikk osv, men akkurat den filmen var helt på tryne for min del. Rar, dårlig stemning og ekkel. Skuespillerprestasjonene var upåklagelig, men fikk helt avsmak av resten for å være ærlig.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg