Meg og elektronikk

Jeg skulle bare bære opp et tallerken fra kjellerstuen… I det ene øyeblikket lander en kniv på foten min. Sekundet etter jeg har bannet ferdig klarer å siden av biljardbordet å røske i hodetelefonene slik at mobilen dras ut av lommen og faller i bakken. Og det var takk og farvel til min kjære iPhone 6… Den var gaaanske falleferdig fra før av da, så det skulle sikkert ikke mye til før den sa god natt uansett. Men ja, så klumsete er jeg altså. Mister ting i bakken og går inn i ditt og datt hele tiden. Noe av det som suger er jo at jeg ikke får svart dere på Snapsale! Så beklager så mye til de jeg hadde planlagt og møte for å gi klær! Vi må nok utsette det til når jeg har mobil igjen. Jeg har bestilt meg ny da! iPhone 6S i rosegull, som jeg syns er sååå nydelig. Så det blir jo en fin oppdatering da I guess. Men grisekjipt å gå uten mobil, spesielt når jeg jobber en del fra den. 

Og en ting til… Samme dagen jeg finner igjen linsen til kameraet mitt som har vært borte siden februar, klarer jeg å ødelegge minnekortet mitt?? Det bare faller i fra hverandre når jeg tar det ut av kameraet. Så jeg går for å kjøpe nytt da, og går innom posten på vei tilbake og gjett hva som var komt der! Den nye linsen min jeg bestilte fordi jeg trodde den gamle var blitt stjelt :)))))) Wow, så mye penger jeg har brukt på elektronikk i det siste, som helt fint kunne vært unngått hvis jeg hadde hatt LITT mer kontroll på livet mitt. Welcome to the clumsy life of Leandra. Jeg hater meg selv. 


Fin?

En positiv ting da. Jeg har endelig skaffet meg Tidal! Og guuuud så deilig det er. Jeg hadde jo Spotify Free før, med reklame og piss. Så å heller bytte over til Tidal når man først skal betale for musikk, er absolutt verdt det. Jeg syns egentlig det var sykt teit i begynnelsen… At man måtte betale for å høre på artister som ikke ville dele musikken sin gratis på Spotify. Sett deg på en tourbus og hold konserter hvis du vil tjene penger tenker nå jeg! Men så innså jeg at man kjøper jo faktisk ikke plater lengre? Så det går vel litt opp i opp. Uansett, nå kan jeg endelig høre på favorittene mine, b.l.a Prince, Frank Ocean, Drake og Beyonce. Må innrømme det har gått mye i Prince altså. Tror jeg hører Starfish and Coffee minst 10 ganger daglig.

Også er det jo LANGHELG! <3 Håper dere nyter det like mye som denne bloggeren som sitter her med et glass rismelk med oboy. Yummi.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg