Jeg elsker The Body Shop

The Body Shop er et av favorittmerkene mine når det kommer til kroppsprodukter. Ikke bare har de et fantastisk utvalg med kolleksjoner inspirert av kulturer fra hele verden, men de har også stort fokus på naturlige, etisk produserte og bærekraftig produkter. De jobber aktivt for å berike det biologiske mangfoldet hvor de dyrker sine ingredienser, og de gjennomfører kampanjer for å berike og støtte truede områder som innehar store naturlige verdier får kloden vår. Alt og alle som  jobber for ting som dette, treffer meg midt i hjertet. Og derfor vil The Body Shop alltid være et merke jeg kan handle av med god samvittighet. Dette innlegget er ikke sponset eller skrevet i samarbeid med dem, men bare mine ærlige meninger om The body Shop og hva de står for. 

Av og til sender de meg en pakke i posten med en av deres nye kolleksjoner, uten noen forpliktelser. Jeg aner ikke hva jeg får, men jeg blir like glad og fornøyd hver gang. Denne gangen fikk jeg tre produkter fra Hemp-kolleksjonen deres. Fuktighet til hender og kropp er noe jeg er helt avhengig av, spesielt på denne tiden av året. Så den siste uken har jeg testet ut disse tre produktene, og kan trygt anbefale dem videre til dere <3


Hemp Heavy Duty Body Moistureise Protector
Hemp Hand Protector
Hemp Rescue Balm

Sistnevnte som kommer i den sølv-boksen ble min favoritt! En slik silkemyk konsistens har jeg ikke vært borti før, og huden min bokstaveligtalt gløder av den. Dere finner Hemp-kolleksjonen på nettsiden deres TheBodyShop

Mange har fått med seg på snapchat (leandra86) at jeg har tatt min første tatovering! Og noen lurer på når jeg skal poste bilder av den på bloggen. Det blir i løpet av neste uke sikkert! Jeg skal fylle litt inn på mandag, så må den gro litt. Kan i hvertfall si at jeg er helt forelsket i den og gleder meg masse til å vise! Hihi.. Ha en nydelig lørdag, alle sammen!
 
 

11 kommentarer
    1. Hvorfor har du ikke skrevet at det er reklame? Trodde det var brudd på reglene å ikke ta det med

    2. Så heldig du er som får produkter av dem av og til helt gratis!
      den sistnevnte virket jo veldig bra. Og elsker både hva The Body Shop står, og jobber for ^^

    3. Så heldig du er – jeg elsker også The Body Shop! Produktene deres funker jo faktisk. Og gratulerer med din første tatovering! Gleder meg til å se:D

    4. Da er vi too! Elskerelsker The Body Shop! Gleder meg masse til å se tatoveringen din forresten 🙂 Klem

    5. Kunne du skrevet noe om neseoperasjoben du tok for noen år tilbake? Har alltid lurt på hva du synes nå, om du angrer og litt mer om prosessen! Vurderer selv å ta når jeg blir 18, men liker å høre hva andres opplevelser har vært..selv noen år tilbake❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg