Sminkeivdeo / going out

Da var det ny sminkevideo på gang! Dette er faktisk make up-looken jeg har på meg i headeren. Altså er den laget for en liten stund siden, da jeg skulle i trippel 18-årsdagen til Solfrid. Videoen ble plutselig bortglemt i iMovie-biblioteket, men så kom jeg plutselig på den. Så i dag bestemte jeg meg for å fullføre og publisere den på youtube for de som er interessert i slikt. Håper dere liker den, og lærer noen tips og triks! Produktene vil stå under videoen på youtube.

Husk å trykk på tannhjulet og bytt til 720HD for drastisk bedre kvalitet <3

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg