The big bang theory

Nå har jeg intatt jobbeposisjon ved skrivepulten og to skolebøker ved min side som venter på å bli bladd i. Jeg kom akkurat hjem fra trening ettersom gymlæreren ikke kom til timen i dag. Så da dro noen venner fra klassen og jeg en tur på Nr1fitness, flinke som vi er <3 Fitness har fått nye garderober, nye rom, nye apparater og alt er bare luksus, så det er gøy å prøve ut nye ting. Ellers er det masse gode spørsmål i kommentarfeltet i innlegget under, og jeg skal snart ta meg tid til å sette meg ned å svare på dem på video. Til helgen kanskje? 


Jeg våknet opp til en godtepose med sure kirsebær stående på kjøkkenbenken i dag. Barndomsfavoritten! Pappa kjøpte med seg noen hjem til meg etter nattevakt, som den engelen han er.


Ny digg hoodie fra Romwe her (sponset)

Burde begynne på leksene nå, for det er en del. Starter med det verste, you guessed it, økonomistyring. Kjenner jeg gruer meg ass. Vil kjappe meg å bli ferdig slik at jeg kan se noen episoder med The Big Bang Theory, som jeg merker jeg utvikler en avhengighet til for tiden. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sett det tidligere. Jeg elsker jo fysikk og historie, så jeg tror det faktum at jeg ofte forstår spøkene deres gjør showet komplett for meg. Også er jo karakterene helt herlig. Jeg tror favoritten min, bortsett i fra Sheldon må være Howard. Utseende hans sammen med de passende skuespillerprestasjonene er helt fantastisk. Hihi, mye seriesnakk i det siste. Menmen, noen andre som også følger med på det? Anyway, NÅ begynner jeg på leksene. 

8 kommentarer
    1. hvis du elsker fysikk, hvorfor har du det ikke som et programfag på skolen? 🙂

    2. Kan du fortelle litt mer om hvordan det er å ha programfaget økonomistyring? Hadde tenkt til å velge det, men etter å ha lest om hvor mye du hater det så blir jeg litt usikker hahaha

    3. Er kjekt når treningssentre får noe nytt ^^
      og snill pappa du har som kjøpte snop til deg.
      Det hjelper på når man holder på med jobb eller skole 😉
      Kos deg videre så godt det går<3

    4. hvor ofte trener du?
      hva e treningsprogrammet diitt?
      fav bloggere?
      har du tumblr?
      bruker du masse tid på skole?
      er du fornøyd med vippene dine?
      faller dine ekte vipper av?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg