Rosablogger og astrofysiker

I gårkveld var veldig bra! Så dagen i dag begynte sent. Det vil si, jeg våknet i 7-tiden og lå og så på videoer om Einstein’s liv og teorier til rundt 10.00. Av og til forstår jeg meg ikke på meg selv. Litt rosablogging og litt astrofysikk. Jaja, jeg kom meg omsider opp av sengen, og tok en morgentur iført uggs og kosebukse ned på senteret som har fått Subway! Seriøst ett minutt fra huset mitt. Dette er great news, og forbedrer frokostmulighetene mine dagen derpå mange hakk. Når jeg først var ute av døren, labbet jeg like gjerne videre til postkontoret med subben halveis i kjeften og ba til Gud om å ikke møte på noen jeg sånn halveis kjente. Så plukket jeg med meg pakken min og dro hjem igjen, slappet av og stelte meg til rundt 3-4-tiden. Det var da dagen min egentlig begynte. Jeg møtte Camilla, og vi gjorde de siste juleforbredelsene sammen! Veldig koselig og masse julestemning. Til tross for at det seriøst er 12 grader celsius ute. Jul med hint av global oppvarmning da. Det får vel funke det og. 

Hvordan ligger dere an med julegaver? Nå er i hvertfall jeg helt ferdig!

2 kommentarer
    1. Er ikke helt den samme julestemningen med 12 grader nei.. Litt misunnelig på dei lenger nord som har snø.. 🙂
      Jeg ble også ferdig med alle gavene i går (lørdag), og godt er det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg