Going out dress

Kjole fra Romwe her. (sponset) Extensions fra Rapunzelofsweeden.com her (sponset)

Hei, dere! I går feiret min beste venn, Caroline bursdagen sin hjemme hos henne og det var så klart en kjempesuksess. Tror vi alle koste oss i hverandres selskap. Det var litt tidig for når en del hadde komt, innså vi at alle hadde på seg svart kjole, så da satt vi og håpte at neste person som skulle komme også hadde på seg svart, og til slutt ble vi faktisk en fin gjeng in all black. Min svarte kjole er ny, og den er fra Romwe! Jeg blir så glad når jeg bestiller klær fra nettet og de passer perfekt. Jeg pleier alltid å være litt skeptisk siden jeg alltid liker å prøve på klær før jeg kjøper dem, men denne var jeg veldig fornøyd med! I tillegg fikk jeg brukt et nytt sett med extensions fra Rapunzelofsweeden.com. De er uten tvil favorittmerket mitt når det kommer til extensions. Alltid like bra fylde og kvalitet.

Håper alle har hatt en bra start på helgen, og får en strålende lørdag! 

12 kommentarer

Siste innlegg