Have yourself a merry little christmas

Heeey, første desember! Hvor gøy er ikke det? Jeg vet ikke med dere, men i år har jeg faktisk hatt skikkelig julestemning. Både vennene mine og jeg har av en eller annen grunn hatt mye mer julestemning i år enn i fjor, noe som er dødsherlig. Kanskje det er fordi vi aser hverandre opp litt med julesnakk hver dag.

I dag hadde vi ikke lærer i historie og filosofi, så da satte vi på julelisten min dere kan finne her. Vi sang og fikk såvidt gjort oppgavene vi skulle gjøre. Listen er ikke 100% ferdig, men jeg er fornøyd med å ha funnet perfekte versjoner av favorittjulesangene mine. Jeg vil gjerne ha inn litt mer norske julesanger. Sånne man forbinder med barndommen og julegudstjeneste på barneskolen. Har dere noen gode klassikere som mangler i listen må dere gi beskjed i kommentarfeltet!

Julepynten har jo for lengst intatt rommet mitt og første luke i julekalenderen ble åpnet i dag. Disse 24 dagene opp mot jul har vært de dagene som går seinest hele året. Det var jo helt ekstremt da jeg var liten, hvor sakte det faktisk gikk på grunn av at jeg gledet meg sånn. Forhåpentligvis går det litt kjappere i år. Julaften er uten tvil min favorittdag i året <3

Nydelig mønstet skjerf fra Romwe her.

Nå skal jeg fortsette å høre på litt julesanger og kooose meg alene i sengen. Må lese litt markedsføring ettersom jeg har tentamen i det i morgen. Men jeg føler egentlig at jeg har ganske bra kontroll, så da går det heller litt mer tid til nettshopping og blogglesing 🙂 Ønsker dere en herlig kveld!

8 kommentarer
    1. Hvis du liker polarekspressen ville jeg lagt inn when christmas comes to town, believe og seeing is believing 🙂
      Også Putti Plutti Pott sanger

    2. Maria Mena:Home for christmas. Denne er ikke Norsk da, men den går på repeat hele tiden her i huset! Også har du jo Kurt nilsen: Himmel på jord og Nå tennes tusen julelys 🙂

    3. Jeg synes du er en super blogger, og har fulgt deg i 3-4 år nå. Men, kan du vær så snill å blogge mer? Prøve å få et-to blogginnlegg om dagen? Du er jo sååå flink og inspirerende<3

    4. hei jeg lurte på om siden du har i dette innlegget bilde av et skjerf fra romwe, må ikke du skrive at deler av innlegget er sponset eller reklame? jeg bare lurer, ettersom mange bloggere har fått problemer senere fordi de ikke har skrevet sånn. prøver ikke være negativ, bare lurer!
      og er enig med hun over, dette er den eneste bloggen jeg sjekket ofte (blir så fort overfladisk på toppbloggerne). du er også veldig inspirerende!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg