Jeg tar helg!

Jeg bare tar helg midt i uken, jeg! I morgen får vi avspasering på norsk fagdag, så da blir det null skole. Og på torsdag har jeg også fri fra skolen, men da skal jeg ut i arbeid for å tjene inn 400kr til Prosjekt Syria som skolen vår arrangerer. Jeg skrev om prosjektet her på bloggen for en liten stund siden, og det samme gjelder fortsatt! Dere kan like facebooksiden vår her, og donere penger til flyktninghjelpen på denne siden. Min kjære trafikkskole, Max trafikkskole var så snill at de donerte hele 4000kr til flyktninghjelpen, noe jeg er utrolig takknemmlig for og stolt over å ha vært en del av. Vi er nå kommet til litt over 15.000kr og målet er som sagt 150.000kr innen november er omme, så alle bidrag er satt veldig pris på! Dette må vi klare.

Og når det gjelder ingen-sosiale-medier-uken, så går det veldig fint så langt! Legger merke til at jeg er mye mindre på mobilen og jeg syns det føles befriende, jeg. I dag hadde Anna, som er en av oss fire jenter på skolen uten sosiale medier denne uken, laget muffins og tatt med til oss! Såå koselig å sitte og prate om alt mulig med noe søtt og hjemmelaget å spise på. Mobilfrie, muffinsfylte friminutt er noe jeg virkelig anbefaler å prøve ut!


Skjønne Karoline og Anna!

Så det at jeg bare har èn skoledag på fredag igjen denne uken, skal taes max utnytte av, med både kos, og litt lekser da. I gårkveld var pappa og jeg på en knallhard spinningtime for første gang på lenge. Så i kveld skal sitte inne med god samvittighet, høre på regnet og nyte kvelden i sengen med Harry Potter og Fangen fra Askaban på tv-skjermen. Jeg har sett både eneren og toeren denne mnd, og har planer om å se alle innen nyttår. Gleder meg skikkelig også! Det er få filmen jeg elsker mer enn dem for å si det sånn. Så da fortsetter jeg nååå 🙂 Håper dere får en fortsatt fin uke!

10 kommentarer

Siste innlegg