Quiz med Leandra og Andreas

Jeg har kanskje nevnt på bloggen før at jeg er utrolig glad i quiz? Jeg er virkelig ikke et konkuransemenneske til vanlig, men når det kommer til quiz og visse typer brettspill, blir jeg helt sinnsykt giret. Det kan så og si alle som kjenner meg skrive under på. Jeg stoler alltid på magefølelsen og svarer det første jeg tenker på, og ofte funker det så bra at jeg blir overasket selv. Dønn en av verdens beste følelser å svare rett på quizspørsmål.

På søndag var Birgitte og jeg med Andreas, som er en norsk youtuber og venn av oss. Og vi lagde to videoer sammen, en til hver kanal. På min kanal ble det quiz med Birgitte som quizmaster, og på hans kanal ble det en yoga challenge. Håper dere skjekker ut begge og liker dem! 

For å se yoga challengen, klikk HER.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg