Skolesekk og Space Week

Ferie er alltid deilig, men etter en liten stund pleier jeg alltid å glede meg til å komme tilbake på skolen. Føler dagene blir så mye mer meningsfylte da, og at jeg gjør noe nyttig. Dessutten elsker jeg jo å lære nye ting, og 2vgs har hatt veldig interessante temaer innenfor de forskjellige fagene så langt, noe som er veldig gøy! I morgen er det altså tilbake på skolebenken, og jeg er godt forberedt til både fremføring i markedsføring og ledelse og har til og med gått til innkjøp av nytt skoleutstyr. Jeg har nemlig bare pleid å bruke Malene Birger vesken min som skoleveske, men sekk er ofte mer behagelig og praktisk.

Jeg fant et super fint merke på Junkyard som heter Mi Pac, og de hadde et kjempe stort utvalg av forskjellige skolesekker som virkelig falt i smak hos meg. Jeg plukket ut to stykker. En litt laidback og casual til de dagene jeg velger å gå i joggeklær, og en litt finere til når jeg føler for å gjøre en liten effort om morgenen.


Svart Mi Pac og grå Mi Pac fra Junkyard.com. (sponset)

Siste dag av høstferien skal nytes! Det ble en sen morgen i dag etter en lang og morsom kveld i går. Klokken er nå halv tre, jeg har enda ikke spist frokost og jeg får besøk av Birgitte og Andreas om en halvtime. I kveld skal vi på kino og se The Martian. Det tror jeg faktisk må bli den sjette sci-fi filmen jeg ser i høstferien. Det har blitt en del filmkvelder i det siste og jeg får virkelig aldri nok av astronomi. Og når jeg fant ut at BBC Earth hadde Space Week denne uken, tvingte jeg mamma og broren min til å sitte oppe og se det med meg i flere timer utover natten. Jeg er så gale at jeg må fylle inn med informasjon under programmet om de forskjellige tingene de snakker om, fordi de ikke nevner all info om f.eks en måne eller atmosfæren på en planet. Og hvis de senere nevner det jeg sa, blir jeg overlykkelig og koser meg skikkelig. HAHA, innså nettop hvor sykt nørd dette innlegget er med både skolesekk og astronomi. Menmen, jeg kan andre ting enn å rosablogge og! Så ja, jeg gleder meg til å se Matt Damon forlatt på en planet igjen. Speaking of, alle må se Interstellar hvis dere ikke har gjort det enda. En av mine desidert favoritt sci-fi filmer noensinne. Utrolig bra laget og gjennomtenkt, og ubeskrivelig fascinerende at det de gjør i filmen faktisk går an i teorien. Noen som har sett den og liker den? Okei, nå skal jeg gi meg! Har virkelig snakket meg bort fra det som egentlig skulle være temaet i dette innlegget. Jaja, ha en fin søndag, alle sammen! 

5 kommentarer
    1. Interstellar er seriøst det beste filmen!! Kødder ikke, jeg har sett den 3 ganger!😂💗 det er egentlig gøyere og gøyere for hver gang ettersom jeg skjønner mer av sammenhengen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg