(Skole)lunsjtips

Tenk at vi har komt til siste dag i sommerferien 2015. Det er jo egentlig sykt trist? Men samtidig blir det litt digg med en fresh start og nytt skoleår. Vi får bare se det positive i det! Jeg er i hvertfall veldig optimistisk og motivert til å jobbe med fagene i år. Skole er så sinnsykt viktig dere, husk det. Så i forbindelse med å begynne igjen på skolen, har jeg et lunsjtips til dere som vil bli perfekt å lage med seg til matpakken. Speltlompe med Philadelphia Light, kalkunskinke og ricculasalat. Sunt, enkelt og veldig godt. En liten variasjon fra vanlige skiver. Og man kan jo fylle lompene med hva som helst! Ost, skinke og salat for eksempel? Hvis man er litt mer søtsyk kan man ta på smør, kanel og sukker, så har du deg en deilig lefse. Smart, yes?

Er dere motivert for et nytt skoleår?

10 kommentarer
    1. lunsjen er kjempe god, bare at min oppskrift er med vanlig tacolefse, også med phiadelphia, hamburgerygg og samme salaten du har!! det er kjempe godt!!

    2. Lykke til med skoleåret! Selv begynner jeg ikke før på torsdag, men er kjempemotivert til å jobbe med dagene, selvom jeg tror det kan blir hardt iom. at jeg har valgt realfagene…

    3. Så utrolig godt ut! 🙂
      Anbefaler også å smure på litt cremefreche på speltlompene for så og krydre litt med sitron pepper. Deretter hiver du på litt lett ost og stranda skinke og steker den i ovnen til osten er smeltet – kjempe godt til både middag og kvelds! Nesten som vanlig lompe-pizza bare uten tomatsaus 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg