Home from GC

Heihei, dere! Akkurat nå sitter jeg med en utrolig god følelse. Vi kom hjem fra Gran Canaria for et par timer siden og det var som alltid kjempe godt å komme hjem. Beklager så mye at jeg har hatt kanskje min lengste bloggpause i løpet av de fem årene jeg har blogget. (Skamdårlig nett på hele øyen som sagt!) De siste dagene begynte jeg virkelig å savne å skrive til dere og jeg har faktisk gledet meg masse til å begynne å blogge ordentlig igjen. Har innsett at jeg faktisk har gjort meg avhengig av å blogge, og føler liksom at det gir hverdagen litt mer mening av en eller annen grunn? Hahaha, og ekstra koselig er det jo når jeg ser at jeg fortsatt har en god del som klikker seg innpå bloggen min selv når det er null aktivitet her. Men nå har jeg masse bilder å vise dere fra ferien og litt andre innlegg som skal postes! Så dere får et par bilder nå så kommer det mer i løpet av de neste dagene.

Hvis dere vil se iPhonebildene mine, kan dere følge med på VSCO hvor jeg har lagt ut en del bilder fra ferien // leandravalencia.vsco.co

Hva har dere gjort på så langt i ferien?

10 kommentarer

Siste innlegg