Extensions fra Fairhair

ATM ligger jeg utslitt i sengen min etter en dag som har gått til en ekstremt heavy legday på Fitness med Birgitte. Jeg har virkelig ingen lårmuskler? Skalv og fryktet for helsen min da jeg tok 30kg i knebøy. Jeg kan komme med unskyldninger som hard oppvarmning, at jeg ikke pleier å trene knebøy og en sinnsyk gangsperr i lårene, men er alikavel flaut å skrive! Spesielt ettersom flere ser på meg som en treningsperson. Menmen, jeg er flink til andre ting da, right? :/ Anyway, resten av dagen har egentlig bare gått til rydding, husarbeid pluss et par ærender. Litt godt å komme hjem igjen, og ikke minst sove leeenge. Snart må jeg en liten tur ut igjen for å hente en pakke i posten, også er det biff som står på middagsmenyen! Den er det pappa som skal tilbrede. Tror det må være første gang han skal lage biff, så det kan jo bli spennende, haha. Hva er deres planer for fredagskvelden?

Nei, håret mitt har nok ikke vokst super fort siden sist… For et par dager siden mottok jeg en pakke med clip-on extensions fra Fairhair.no. De er en nyoppstartet, norsk online butikk som selger både clip-on og tape extensions. Jeg ble veldig fornøyd med håret jeg fikk av dem. Tjukt, mykt, ekte, indisk hår som er lett å feste og vips – langt og vakkert hår! Jeg kan absolutt anbefale Fairhair hvis du er keen på å forvandles til Rapunzel for en stund.

Pakken jeg har er 180gram, 50cm og fargen er #8. Den kan kjøpes her

13 kommentarer
    1. Syns du passer bedre kortere hår, men kan jo være det er fordi det er det jag er vandt med å se deg med 🙂

    2. Fint hår!! 🙂
      Kan vel ikke akkurat si at 30 kg er så veldig lite? Synes du virker utrolig sterk! Liker du å bygge muskler? Og husk på at jo mer du trener, jo sterkere blir du!
      Dritkult med synlige blodårer på armene forresten, digger deg! 🙂

    3. Det ble fint det ble 🙂 håret ditt er veldig fint!
      Knebøy er en veldig tung øvelse og det er vanskelig å øke i øvelsen. Det er en baseøvelse og går på mye mer en kun bein, men øving gjør mester. Jeg er løfter nå 50-55 kg 4 sett og 8 repitisjoner og andre ganger 60 kg med 5 reps. Jeg anbefaler deg å variere vektene litt f.eks skikkelig tunge vekter med kun få reps (2-5, det hjelper deg med styrken).

    4. Helt ærlig synes jeg du passer ditt naturlige hår bedre! Dette var jo også fint, men ja min mening 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg