New in // Birkenstock

Dette er altså det nyeste paret med sko til samlingen. Har ønsket meg et par med Birkenstock en stund nå, og fikk meg endelig til å kjøpe de for et par dager siden. Tror de kommer til å bli flittig brukt i sommer. Sandaler er jo så lettvindt å trakke nedi, men de billige man kjøper i syden gir så fort gnagsår, så da tenkte jeg det var best å invistere i et par som er god og gå i og i tillegg ser bra ut. Da landet jeg på disse og er så langt fornøyd. De funker supert som innesko og!

Ellers håper jeg alle har hatt en fin lørdag så langt! Min startet med å våkne i sengen til kjæresten. Vi var ute i går med noen venner, så vi ble liggende og drøvle i sengen til rundt 12. Så var det frokost, før han stakk av på kamp og jeg dro og trente med pappa. Resten av dagen har egentlig bare gått til å gjøre meg klar til i kveld. Jeg skal nemlig i bursdag til Madelen og Johanne. Tror nok det blir stemning ♥ Ha en fin kveld, alle sammen!

15 kommentarer

Siste innlegg