Mitt liv atm

Hei på dere! Tenkte å ha en liten oppdatering på bloggen nå. Føler jeg ikke har skrevet til dere på en stund. Jeg hadde en fin 17. mai feiring med mye god mat og masse familie og venner. Før helgen presterte jeg å bli syk, og natt til mandag fikk jeg altfor lite søvn, noe som passet veldig dårlig ettersom jeg skulle løpe 3000m i gymmen. Men utrolig nok slo jeg ny rekord, og landet på en femmer, som var målet mitt! Tiden var 14.54, og jeg aner ikke hvordan jeg klarte det på en dag jeg virkelig følte meg helt utmattet og sliten. Men kanskje det finnes litt viljestyrke i meg after all. Jeg ble i hvertfall sinnsykt glad! I tillegg fikk jeg også presentert en stor naturfagspresentasjon jeg har jobbet lenge med. Var så lettet over at jeg kom meg gjennom gårsdagen, så nå må jeg bare komme meg gjennom de neste dagene. Har både engelsk- og spanskpresentasjon, pluss geografiprøve i fem kapitler denne uken, så jeg får bare holde ut. Motivasjonen min er at sommerferien er rett rundt hjørnet. Åå som jeg gleder meg!

Nå skal jeg i hvertfall ta på nytt sengetøy og hoppe i dusjen med høy musikk på siden jeg er alene hjemme. <3

Hvordan går det med dere for tiden? Mye skole?

11 kommentarer
    1. Vakre deg! Har lest bloggen din i sikkert 3 år, men har av en eller annen grunn aldri kommentert. Favorittbloggen min, uten tvil. Kjenner meg igjen i det du skriver, mye skole og prøver, blæh. Men det er kun en måned igjen til sommerferie, så det er så verdt det å bare prestere best mulig nå. Lykke til!

    2. VI har egentlig bare eksamen igjen nå og en prøve så er vi ferdige med alt, gleder som en liten unge til sommer’n nåå!
      Du er såå nydelig, Leandra!

    3. Jepp! Går i 3. så har 4 eksamener foran meg. Hjelpes. Lykke til med dine vurderinger da! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg