Super god proteinshake

Heyhey! I dag vil jeg dele med dere en oppskrift på en veldig god proteinshake. Pappa lagde den til meg for bare et par dager siden, og jeg syns den var så god at jeg måtte lære meg oppskriften og legge den ut på bloggen. Den er kjempe lett å lage, og for meg smaker den som milkshake. Fikk faktisk veldig lyst på den akkurat nå, hahah. Herlig å tenke på at noe så sunt kan smake så digg.

Her er det du trenger:

♥ 1 banan
♥ 2 dl havredrikk
♥ 2 ss proteinpulver


Her er havredrikken jeg bruker. Tror den kan kjøpes på de fleste matvarebutikker. Denne er i hvertfall kjøpt på Kiwi.


Proteinpulveret jeg bruker er bestilt på internett, men du må bare finne et proteinpulver med en smak du liker!


Du blander sammen de tre ingrediensene i en blender. Her har jeg tatt for mye havredrikk oppi, men det gjør ingenting. Da blir den bare litt mer flytende. 

Mmmm, perfekt etter en treningsøkt. Og den er i tillegg veldig mettende. Noe dere kunne tenkt dere å prøve?

15 kommentarer
    1. Hei Leandra!
      Jeg har fulgt bloggen din lenge, og du virker som en herlig person, hvertfall det jeg har fått inntrykk av igjennom skjermen (youtube videoer ol)! Stå på!
      Den havremelken drikker jeg faktisk ogsåå, har gluten og melkeintoleranse, så det er en god erstatning for vanlig melk. Skal prøve ut shaken!
      Håper du har en fin dag!

    2. Proteinpulver er ikke bra, du vet aldri hva som den inneholder. Du får uansett mye proteiner i deg gjennom kostholdet. Er toppidrettsutøver så vet mye om det.

    3. Hei! Kan du skrive et innlegg om kosthold i forhold til trening der du bl.a. svarer på spørsmål som dette:
      – du skriver at vi må legge om kostholdet for å se resulterer, hva legger du i dette? (Stor endring: nye middager osv? Eller liten endring: kun snop i helgene?)
      – hva skal til for å oppnå magemuskler slik du har? (Mye intervalltrening eller mageøvelser?)
      – hvor viktig eg det med mat etter trening? Og hva bør man eventuelt spise etter treninf? Noen tips?
      -ser at du kjøper proteinpulver, er det viktig for å oppnå flat mage med muskler?
      Håper virkelig du kunne tatt deg til å svare på noe av dette!! Du er veldig inspirerende og har en sykt bra kropp!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg