Hyttepåske

God påskemorgen, alle sammen! Dette innlegget er forhåndsskrevet og blir automatisk publisert fordi jeg befinner meg på hytten fra fredag – søndag. Jeg bestemte meg for å ikke ta med macen slik at jeg får en liten pause fra den mens jeg tilbringer tid på hytten med familien. Men jeg ville bare gi fra meg en lyd på selveste påskeaften og ønske dere alle en riktig fin dag. Spis masse påskegodt og tilbring tid med de du er glad i. Og fortell meg gjerne hva salgs planer du har i dag. Har du noen påsketradisjoner eller er hvert år forskjellig? 🙂

6 kommentarer
    1. Dette er det første året på lenge jeg er hjemme og feirer med familien min, jeg pleier som regel å være helt andre plasser 🙂

    2. godt å se at du også unner deg snop, flinking! har tilbragt hele dagen på jobb, men nå må jeg nesten komme meg ut i sola med noen venner:-) good påske

    3. god påske! kos deg <3 vi har ingen spesielle påsketradisjoner, bare påskeegg hehe:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg