Ferie og mat

Heyhey! Jeg befinner meg fortsatt på fjellet, men drar hjemover i morgen. Så nå skal siste natten og morgendagens hotellfrokost nytes før det bærer avsted til Bergen. Og i morgen er det 1. april, noe som betyr at jeg kan spise godteri og usunn mat igjen! Jeg har jo gått hele mars uten verken snop, kjeks, chips, kaker, pizza og annen junkfood. Helt ærlig, ikke så gøy, haha. Jeg er for glad i mat og syns ikke det er så farlig å unne seg litt godt innimellom. Så lenge man spiser sunn og variert mat til vanlig da, noe jeg gjør og trives med. Men herregud, smågodt og sjokolade er rett og slett for digg til å leve uten, for min del i hvertfall. Så det kommer nok til å bli spist en del av nå i påsken før jeg fortsetter en healthy lifestyle + snop av og til ♥

I dag har jeg både stått på slalåm og langrenn og funnet ut av at begge deler er like drit og at jeg gleder meg til sommer. Vi har spist en treretters middag her på hotellet som dere kan se forretten til på bildet under. Og i kveld skal Tobias og jeg se Paradise Hotel på hotellrommet og kanskje jeg popper en Freia sjokolade kl. 12, hahah neida. Håper alle koser seg i påskeferien!

5 kommentarer
    1. Jeg bor sånn 1 kvarter derfra, og skal dit på slalom torsdag eller fredag, kjiiiiipt! :'(

    2. Å så koselig! Skjønner at det skal bli godt å unne seg litt snop i påsken etter 1 mnd uten 🙂 Du er flink og for en flott mage 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg