Speilegg til frokost

Hei! Først og fremst, angående innlegget i går – Jeg slettet den delen av innlegget hvor jeg snakket om Myfitnesspal (kaloritellerappen) siden det virker som veldig mange var i mot kaloritelling og ble veldig opprørt over de 1410 kaloriene som ble brukt i eksempelet. Dette vet jeg er altfor lite (jeg spiser så klart mer enn det) og det var et veldig dårlig eksempel. Derfor valgte jeg å slette den delen av innlegget slik at ikke flere så det, og jeg slettet også kommentarene angående det for å ikke forvirre folk. Beklager misforståelsen og de feile signalene noen oppfattet!

På en annen side så det ut som dere likte at jeg snakket om mat, trening og kosthold generelt. Derfor har jeg tenkt å vise dere en deilig frokost jeg lagde meg i går. Her får du både fiber, sunt fett og en rekke vitaminer. I tillegg smaker det såå godt og man holder seg mett lenge.

Rugbrød, speilegg, avokado, tomater, koriander, omega-3 tabletter, betakaroten og en d-vitamin. Er også godt med krydder på speilegget men det var vi merkelig nok tom for.

Så det ikke godt ut?

Ha en super mandagskveld videre, lovlies ♥

12 kommentarer
    1. Hei! jeg vurderer å operere nesen jeg også! jeg er 17, blir 18 om et par måneder. vil du anbefale det? og hvordan fikk du sjansen til å ta operasjon som 16åring? 🙂 anbefaler du stedet du tok operasjonen på? kan du svare på dette på neste spørsmål&svar? hadde satt utrolig pris på det!
      og hvor er den prikkete buksen fra på dette innlegget? 🙂 http://leaduvet.blogg.no/m_122014.html

    2. hei! jeg må være en av de få som ble positivt overrasket av myfitnesspal, og jeg prøvde den selv ut. takk for tipset! kommer til å fortsette å bruke den- hvertfall ut mars! men hvos mye kalorier skal man (jente på 17 år) spise i løpet av en dag? og har du noen gode tips til hvordan man skal få i seg masse proteiner? 🙂
      syns du gjør en kjempe bra jobb og du er et kjempe godt forbilde for sikkert mange andre! stå på

    3. Synes du burde vit at jeg likte myfitnesspal veldig godt, etter anbefalingen fra deg 🙂 Synes det er gøy å se hva jeg faktisk får i meg, Dessuten birdo appen med å bedre selvfølelsen min for den viste at jeg spiste bedre enn jeg trodde jeg gjorde! Takk for tipset!

    4. Jeg må også si at jeg er kjempe glad for at du delte appen myfitnesspal! Har selv sett etter en slik app lenge, og den fungerer superbra. Så tusen takk 🙂
      Ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg