Antrekk 21.10.14

Her er et antrekk jeg hadde på meg for et par dager siden. Fikk en ny pakke fra Sheinside hinn dagen som blandt annet inneholdt to av disse plaggene. Jakken var en av de, og jeg er så uendelig lykkelig for at jeg klikket den hjem til meg. Perfekt skinnjakke spør du meg! Har vært på leting etter en slik såå lenge, så er virkelig fornøyd nå 🙂 Er så mye fint man kan bruke med en skinnjakke pluss at den er perfekt for denne tiden av året. Loveit ♥ Toppen jeg mottok ble jeg også veldig fornøyd med, og jeg fikk til og med spørsmål om den var fra Chanel tro det eller ei, hahah. Det kan faktisk se litt sånn ut bakfra. Utrolig god kvalitet har den i hvertfall. Super fin!


Jakke // Sheinside (link her) Topp // Sheinside (link her) Klokke // Marc Jabocs. Skjerf // Cubus. Bukse // Bikbok

7 kommentarer

Siste innlegg