Høstferie og Zupperia

Da var det endelig høstferie for meg også! Skoledagen var så chill at jeg fikk tid til fire episoder av Prison Break. De varer ganske lenge så da kan dere tenke dere for en sløv skoledag det har vært. I 15min hadde gruppen min en presentasjon og de seks andre timene var uten tilsyn av lærer og gikk bare til tull og ingenting. Helt greit egentlig.

Da jeg kom hjem var det tid for date med kjæresten på Zupperia, som vi prøvde ut for første gang i dag. Ble veldig positivt overasket over maten, og ikke minst menyen som hadde et utrolig digg utvalg. Senere gikk vi hjem til meg, smeltet sjokolade og spiste det med banan og jordbær. Det er jo uten tvil noe av det beste som fins. Etter det igjen var det taco hos pappa, hahhah huff nå høres det ut som jeg ikke har gjort noe annet enn å spise i dag. Det får gå siden det er både fredag og høstferie, super digg!

Nå har Tobias dratt hjem og skal til Kreta i morgentidlig,(!!!) mens jeg sitter her, hører på regnet og lurer på om jeg skal ta meg enda en matbit. Tenker også på hvor lyst jeg har på en sydentur. Jeg får vel nøye meg med solarium jeg. Men det første på agendaen i morgen er nok Nr1Fitness. Det skal bli deilig å ha mye tid til trening denne uken. Har funnet ut av at jeg liker spinning, så skal dra på så mange timer som mulig.

Har dere spist på Zupperia før? Isåfall, hva anbefaler dere å spise der neste gang?

6 kommentarer
    1. Zupperia er best i verden.
      Spiser der alltid på bursdagen, og anbefaler(virkelig) kyllingspydene deres! Åh eller lasagnen eller burgeren eller kjøtt eller ja. ALT er godt :))) (lover)

    2. Åå fikk lyst til å dra på zupperia nå! Du burde absolutt prøve en suppe de har som heter Tom Ka Gai! Den er såååå god <3

    3. Zupperia har den beste maten! Anbefaler kyllingspydene deres, helt fantastisk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg