Soveromsinspirasjon

Hei! Husker dere for litt siden da jeg fortalte at jeg var på visning med pappa? Han fikk kjøpt huset for en stund siden, noe jeg er veldig glad for! Akkurat nå holder vi på å pusse opp hele huset, og det ser ut til at jeg får et stort og digg soverom. Jeg elsker plantegningen for rommet og ser veldig frem til å innrede det. Huset er i gåavstand fra mamma, så tenker at jeg kommer til å tilbringe mye tid der når han flytter inn rundt nyttår. Gleder meg masse! Jeg får walk in-closet, wiii every girl’s dream jo! Så senere skal vi ut å se på hyller til det. Her er noen inspirerende bilder av forskjellige måter å dekorere et rom, elsker å se på sånne.

 

 

 

 

// Weheartit.com/Leavalencia – Decor

5 kommentarer
    1. Så heldig du er! Jeg elsker innredning, spesielt når det kommer til soverom og garderobe. Lykke til, gleder meg til å se resultatet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg