Vi trenger ferie

Jeg er vel ikke den enste som er utrolig sliten og skolelei for tiden? Jeg gjør mitt beste og møter opp hver dag, men dagene er lange og når jeg kommer hjem halv fire, er det sjeldent tid til å slappe av. I dag har jeg både trent, skrevet jobbsøknad og noen andre greier, så kom jeg plutselig på at det hadde vært greit å poste et blogginlegg også kanskje! Dagens opptur var vel de få timene tilbringt med kjæresten. Mat og Prison Break som vanlig 🙂 Han får meg til å glemme alt og slappe av en stund, men når han går, er det rett tilbake til virkeligheten, haha huff. Jaja er i hvertfall sykt klar for høstferie neste uke. De eneste planene jeg har er å ta trafikalt grunnkurs med Solfrid. Det varer jo bare i tre dager, så det vil nok sikkert gå mye tid til trening også. I tillegg håper jeg på noen minnerike dager sammen med venner. Hva skal dere i høstferien? Noen andre som er sliten for tiden?

5 kommentarer
    1. har høstferie nå, egentlig ikke så herlig jeg hadde forestilt meg 🙁 må jobbe med skolearbeid, har 2 fremføringer dagen etter høstferien og prøve dagen etter 🙁 skulle tro at skolefri var skolefri, men neida..

    2. er også skolesliten, gleder meg sååå til høstferien, håper den ikke blir sånn som hun over her sier da 🙁

    3. Skal heldigvis til Spania på lørdag, men det blir nok dessverre å ligge på stranda med samfunnsfagboka i fanget :/ Blir digg uansett da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg