Starbucks ice coffee

Endelig fredag, dere! Tenkte å komme med et lite tips eller en anbefaling til dere nå og det er Starbucks sine iskaffer. Syns faktisk de er bedre enn brus og det meste annet som kan drikkes. Sykt synd at de er så små, for jeg drikker dem jo opp så fort. Merker det litt på energinivået også. En gang drakk jeg to på en dag og da satt jeg og trippet med føttene og fikk ikke sove om kvelden. Da spiste jeg i tillegg noen energisjokolader da, for jeg trodde var vanlig sjokolade, hahah ops. Uansett, har dere smakt dem? Hvilken liker dere best?

2 kommentarer
    1. Jeg har smakt Starbucks sine kaffer, og jeg synes de er kjempegode. Men dette er såpass lenge siden, at jeg dessverre ikke husker hva den jeg likte best heter. Jeg er litt vimsete når det gjelder navn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg