Perfect summer breakfast

Tusen hjertelig takk for alle de fine kommentarene på forrige innlegg, jeg blir så glad av å få så mye forståelse og støtte. Dere er best! Akkurat nå går jeg gjennom den tøffeste tiden så jeg skal ikke skrive om operasjonen osv før det har gått litt mer tid. Jeg vil bare legge ut en veldig god og enkel smoothieoppskrift til dere som jeg elsker. Den består bare av fryste jordbær, banan, druer, Tine vanilje youghurt og frokost juice. Du må bare prøve deg frem til en riktig mengde med hver ingrediens. Det viktigste er at du har nok juice slik at den ikke blir klumpete. Mitt råd til gode smoothies er å ikke blande sammen for mange ingredienser og frukter, for da smaker den nesten ingenting. Ha heller en ren jordær, blåbær, bringebær eller mangosmoothie hvis du skjønner. Og appelsinjuice er heller ikke så godt i smoothies syns jeg, da blir den litt for syrlig. Har dere en god smoothieoppskrift jeg kan prøve?

11 kommentarer
    1. Kan du läge en video av hvordan du fikser håret ditt som i innlegget lengre nede som heter Spennede nyheter? Synes du har så fine bølger der!

    2. Heeei Leandra 😀 har lest bloggen din av og til men så nettopp at vi kommer i samme klasse! Du virker veldig grei så gleder meg <3 men deilig med streik en stund da heh xD

    3. Heiiii 😀 Jaaa, jeg har en driitgod smoothieoppskrift hahaha:
      en halv dl isbiter.. ikke for mye, da smaker det vann etterhvert oog når det kommer inn i munnen smelter det jo såeh ja. “ikke for mye”
      Jordbær
      Banan
      Blåber/blåbærsylte
      Litt melk
      Det blir en blanding av milkshake og smoothie. diigg, prøøve?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg