I dag og i går

I dag kom jeg meg faktisk ut døren før klokken 10.(????) Hvem gjør sånt? Jeg dro og trente, så kom jeg hjem, dusjet og gikk ut på cafè med Caroline hvor jeg dønn har brukt opp alle lommepengene mine. Nå bare slapper vi av hjemme hos meg før jeg senere skal ut igjen. Drar opp til Matias for å feire han med noen få venner siden han hadde bursdag 1. mai, så det blir nok koselig.

I går var en sykt avslappende dag. Jeg var egentlig bare hjemme på Netflix helt til Camilla kom opp før Solfrid og senere Victoria kom på besøk. Vi var sammen resten av kvelden og spiste taco, koste oss og lo masse.


Hva skal dere i kveld?

7 kommentarer
    1. I dag skal jeg krølle håret og stæsje meg opp til feiring av konfirmasjon i morgen 🙂
      Ha en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg